Måndag!

Hmm, jag vet inte en ny vecka med nya tag. Jag behöver ny energi igen nån som kan ta och saka om mig?.

Förra veckan var det en stressig vecka puh! Jag hade födelsedag och had emycket folk hemma hos oss i vårna lilla etta och såklart kommer alla samtidigt så jag försökte springa runt och vara social med alla men det är svråt och jag får alltid dåligt samvete.  Jag är helnöjd med presnterna och uppvakting!:)

Eftersom jag stressar som en tok och ska hinna göra allt och alltifd vara alla till lags så blir det bakslag lördgakväll på jobbet kändes det som att jag seriöst skulle dö mådde så illa och yrsel, huvudvärk och var alldelse grå i ansiktet. men jag fixade det och sen senare for vi några stycken och käka på olearys svin god mat!=)

Biljäveln tjorvar och jag blir så jävla less på den jag höll på bryta ihop igår när den inte startar för om min bil inte funkar då har vi ingen bil och jag menar vi bor ju fan ute på landet vi behöver ha en bil! 

och råga på allt så håller jag på bli sjuk bara det inte är svininfluensan men med min otur så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0