Mitt i natten.

Jag borde ha lagt mig för längesne men som vanligt fastnade man här typiskt. Var in på H.M och hittade lite nya kläder som jag klickade hem dåligt men lite får man väl unna sig? Fast jag borde spara men men.

Jag gör inte så mycket annat än att bara jobba eller vara hemma och titta idol plus en massa disk och matlagning så kul är jag just nu. Blev lite sugen på att äta nån god mat och dricka ett eller några glas vin ihelgen men jag vet inte kanske bättre att gå ut nästa helg då det är löning?

Känns som att jag börjar komma in i jobbet nu mer och mer och det är ju skönt hade ångets förra veckan men nu tycker jag att det är riktigt kul och det är ju bra plus att dem som jobbar där är ju goa:)

Nu ska jag nanna kudden!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0