Myyys!

Har varit en riktig mysdag idag inga hemmafru måsten och det är ju alltid skönt har bara fluffat omkring hela dagen varit och badat med mamma och lillsis hann simma 20 längder sen lekte jag med Miranda i vattnet och jag var som en fisk:P men det märks att jag har blivit älder orkar inte dyka så långt numera haha!

Sen for jag på konsum och handla lite bakverk så for jag hem till mamma och gjorde rocky road mums! Som tack för att jag blev bjuden på middag där och det uppskattas verkligen!=) Roger ringde att jag har jobba hela v.39 och v.40 och det är ju bra men då jobbar jag min födelsedag fan jag som hade planerat men slutar fem så då ska jag nog hinna är ju som sagt ganska noga med födelsedagar haha.

Har nu på kvällskvisten tittat in hos Ronny och druckit en kopp te börjar känna mig lite smått förkyld usch!
Och nu hade jag tänkt gå igenom mina kort och frankalla har rätt så mycket så det tar väl sin tid. Hade behövt köpa nån rolig ram som man kan rama in flera kort i samma ram skulle vara snajsigt att hänha på väggen!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0