Tisdag.

Hmm, ja har hunnit hända lite små grejjer medans jag inte har bloggat hihihi!
I onsdags var jag till frissan och gjorde en liten förändring först kändes det bara blää men nu när man har haft det ett tag känns det skit bra:)

Torsdags ringde en bekant mig när jag var på jobbet och frågade om jag ville börja jobba på ett ställe och självklart sa jag jaaa eftersom det betyder att jag får lite mer planerade tider vilket är mycket bättre:)
med sorg i hjärtat meddelade jag mina arbetskamrater att jag slutar på konsum och börjar på Coop forum!!;)

Lördags blev det fina middag med konsum maffian och hela högen är ju bara får goa det måste vi göra om här snart fast när det är lite mera drag på krogen haha!

Idag jobbar jag 14.30-20 hoppas det går bra ihihih!!

Bjuder på en ego bild!


 Köpte popcorn för 50 kr haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0