Wihhoo!

 Nu är det måndag igen och helgen bara svischa förbi en ny arbetsvekca står på tur!
Helgen var bara bra jobbade på lördag sen kom jag på iden att vi skulle ha en vinkväll med bara ett glas vin men det blev många glas vin plus några shottar vi skippade krogen och lika kul hade vi för det!:)

Igår sov jag till HALV TVÅ när fan har jag gjort det senast? men det var välbehövligt fika frukost sen sov jag lite till. Sen har vi storstädat hela lägenhet och det var välbehövligt så nu är det rent och fint här skönt.

Har varit ute på en timmes promenad nu idag och oj vilket fint höstväder åh jag älskar verkligen hösten skönt att promenera och rensa tankarna för en stund det behövs då och då. Nu ska jag laga lite mat sen blir det jobbet.


tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0