Ensam i hela världen!

Så känner jag mig just nu ensam och övergiven. Men jag är inte övergiven utan bara lite deppig såhär på kvällskvisten varför jag blir det vet jag inte? Men det är PÅSK och vad gör man sitter här hemma i Gällivare och gör nada jag jobbar imorgon och på lördag vilket känns förjväligt jag vill också vara ute och roa mig!!!

På lördag jobbar jag tack och lov endast 7-12 sen kickar jag igång festen men jag tror det kommer bara vara jag och en massa 92:or ute men det skiter jag i för jag vill ha kul!:) Men det blir bra det här folk måste ju äta och nån måste ju vara på jobbet och ta betalt och jag har ju varit på mina resor plus att jag åker till stockholm nästa helg så det känns inte läge att ta ledigt igen.

Jag fick höra från mina spioner att det var dött ute i svängen idag. Det är nog imorgon det är mest folk ute gissar jag.

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken sen vika in kläderna i garderoben och sova!

GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0