Resande fot.

ikväll sticker jag till kiruna och imorgon flyger jag till Stockholm ska vara där över helgen, ska bli väldigt gött.! Vi ska fira Davids farmor som fyller år och det är därför åker vi dit men inte klagar jag för det få bo på hotell och äta god mat plus liiite shopping!;)

Men varför packar man alltid ner hela sin klädgarderob med sig när man åker ikväll och kommer hem på söndag? Jag får alltid sån beslutångest med kläder! Mne jag hoppas att det duger det jag har med mig annars kanske man hittar nått fränt där?=)

Påsken då? Den var värdelös kan jag påpkea er och jag var sur för att jag jobbade två dar, men som det känns nu hade jag kunnat jobba hela helgen och tjäna pengar.
 Vi gick iallafall ut på lördag och förfesten var jättekul men krogen vilket skämt det var för det första var det inge folk där och för det andra man kände inte igen nån!!!
Och enda dagen det var fint väder så sov jag bort hela dagen lyckat!!
Men jag fick ju vara ledig två dar och det var ju skönt!;)

nu måste jag packa ner det sista!

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0