Tillbaka.

Nu är vi hemma igen skönt. Allt såg jätte bra ut hos läkaren och hjärtat klappade på som det ska vi hann även prata lite framtidsplaner om vad jag ska göra och sånt där. Det tog ungefär 20 min besöket och jag har åkt dit söndagkväll och har kommit hem idag. Lite onödigt men då vet jag att det är bra läkare som tittar hur man mår. Och det är ju a och o i en kontroll.

Lite shopping hann jag även med, jag skulle ju inte handla nått men jag kunde ju inte låta bli så nån tröja och ett par byxor plus ett par skitsnygga höstskor men nu är det köpstopp!!!

Idag är det ett måste att plugga matte. Jag har tagit hjälp av Adam så jag kanske blir lite klokare av hans hjälp för jag fattar noll och inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0