Hatkärlek!

jag har en hat kärlek till julen, ena stunden älskar jag julen och nästa stund så får jag ont i magen när jag tänker på alla stackars barn som riktigt lider under julen pågrund av alkohol, slag , inga julklappar, ingen julmat. För dem är detta en hemsk tid på året. Då man ska vara allra lyckligaste och allt ska vara så himla perfekt. Jag har aldrig uppleva sånt men när man läser i tidningar hur många barn som far illa i Sverige under julen och då gör det ont. Jag är skilsmässobarn och det har inte varit roligt alla gånger och det gör ont än idag i magen att jag kan inte kan fira jul tillsammans med alla mina småsyskon samtidigt. Helst av allt skulle jag vilja att alla barn skulle få en fin jul som är värd att minnas. GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0