Duktig.

Halv nio imorse trappade jag på en cykel med mamma. Vi hade betsämt att vi skulle och träna på gymmet på morgonen och det var rikigt härlig, tok tränade inte utan jag började försiktigt med lätta vikter och det tog i mitt tempo. Annars brukar jag kör slut på mig själv och inte gå tillbaka till gymmet förrän om ett år eller så brukar jag bli uttråkad men nu gick det skitbra!:)

Sen for vi hem och käka frukost och la oss på soffan och titta tv och eftersom vi inte har alla kanaler här hemma brukar jag verkligen sitta och titta när jag är hos mamma men det var ju bara skit ovanligt.

Betämde ju mig igår om att jag ville bli ljusare så jag tänkte att jag chansar att ringa frissan och sikken tur jag hade, fick tid redan idag så nu är jag ljus hårigt känns mycket bra!:)

Och nu invätar jag på David ska göra Biffar med mos tror jag! Medans jag väntar på han äter jag jordgubbar mumms:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0