Leeedig.

Gissa om det är skönt? Har sovit hela 13 timmar inatt det var välbehövligt. Min klocka har ringt 04.45 nästan hela veckan gissa om man är less på dom skiften? Ohjaa.

Idag måste jag ta och röjja upp här hemma diska,dammsuga och plocka upp alla kläder från golvet just nu är alla kläder där och inte i graderoben suck. Men tvätta det ids jag inte idag.

igår fick jag veta en till rolig sak den 18 Aprli åker jag och David till Stockholm över helgen  vi ska fira 80 års fest där blir riktigt roligt.:) Nu är det bara att hålla i alla pengar och spara som en tok när man ska göra en massa roliga saker här framöver om en och en halv vecka åker vi till Cran canaria!!!;)

Nu städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0