Sol!

Solen lyser rakt in i fönstret så härligt, nu känns det som att det börjar bli vår på riktigt så härligt!=)

Just nu ångrar man att man var ut igår hade ju varit skönt och dra en repa med skidorna eller med skoter men det går inte eftersom jag inte är rikigt kör duglig än och min bil är på vift som vanligt. Men gårkvällen var riktigt kul även fast jag slutade klockan 22.00 och kände mig något stressad, men det var bara järnet till Ronny bytte om snabbt, bättra på sminket och några nån drink, sen bar det va till krogen där vi körde några snygga moves, mingla runt bara.:) Hade även börsen i styr för en gångskull. Man brukar ju säga att spontan kvällar är roligast.

Nu ska jag dricka en kopp te och kolla One tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0