4 daaar!!!!

Så länge är jag ledig och gissa vem som är glad över det som hoppar jämna fota här hemma jo jag=)=)

Och gissa vad jags ka föra ihelgen? Jag ska åka längdskidor för hela slanten jag är sjukt taggad för det ska ni veta att mitt mål är dundret runt får se hur det kommer att gå. Men har man bara viljan så klara man allt så nu ger jag järnet för det så håller vi tummarna att man orkar.

Var och klippte mig i veckan kände att håret började bli så risigt. Och vad man får skämmas när hon klipper och man ser hela min utväxt och man har färg klickar lite här och där och det är en blandning mellan mörkt, ljust och lite lila usch. Funderar på att köpa nån hårfärg och slänga i håret nu ihleg men vad? ljus? mörkt?

Och vårna resa till Thailand går åt pipsvängen var så sur här för en dags sen när det inte finns nå resor dit blir så jävla dfjrgjgklthnm. Men jag ska hitta om så det är det sista jag gör!!!

nu hopp i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0