Klantigt.

Måste berätta igår på jobbet när jag satt i kassan och var lite uttråkad så tänkte jag att jag kan ju lika gärna smörja in läpparna nu när det är så lugnt så jag stoppa ner handen i byxorna och började leta efter lypsylen. MEN jag hade ju glömt att jag hade jag hade ett kniv blad löst i fickan eftersom kniven hade gått pajj titidgare under dagen och klantiga jag stack mig och ojj vad jag blödde givetvis kommer det ju en massa kunder så jag rullar papper runt fingert och ler oh låtsas inte bry mig. Tillslut inser jag att jag måste ropa på hjälp så jag får plåstar om och skölja av men det hjälpte inte fick byta plåster 4 ggr innan det sluta blöda tror aldrig jag har blött så mycket för så lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0