Lördamorgon.

Har fortfarande inte vant mig hur skönt det kan vara att vara ledig på helger för i höstas jobbade jag som ett pysk varenda helg och nu tar jag inte på mig så mycket jobb nå mer och det är skönt man måste få ha lite kul och göra lite saker också:)

Nu ska jag på stan med Bella vi ska en fika sen måste jag gå och spana efter ett köksbord eftersom jag är kräkless på vårat och vill ha nytt nytt sen funderar jag på att köpa färg och måla om byrån OCH sen måste jag plocka ner julen och städa ser ut som andra världskriget.

Och vad tror ni jag fick igår när jag vaknade? Jo urininvägsinfektion så det var bara att ringa vårdcentralen och få en tid tur att det fanns kvar tider så slapp jag fara på akuten. Jag får alltid sånt där tjaffs.

Nu måste jag sminka mig.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0