Världens gullunge!:)

Jag har varit på ranten hela dagen. Folk undrar hur jag orkar när jag kliver upp 04.45 och börjar jobbet klockan 6 och slutar vid tre och ärligt det vet jag inte själv men jag förbjuder mig själv att gå och sova när jag kommer hem utan istället speedar jag på här hemma och sen lägger jag mig rätt så tidigt vid 9:P då orkar man.

HAr blivit bjudne på middag hos fammo idag och det uppskattas till tusen ni vet jag och matlagning dålig kombination sen var jag och hälsa på pappa med familj. Pontus var pigg och då menar jag PIGG men ändå lugnare haha, vi var och mötte Linus så då passade vi på att åka bob och gladare unge för man leta efter hela han skrek av gläde när vi åket  ner för backen man blir själv som ett barn när man ser och hör han!:) Man lyser som en sol onär man far därifrån han ger en verkligen glädje och energi:)Bara solen börjar värma så ska jag packa in barnen i bilen och åka till tippsta eller dundret och åka bob man får verkligen barnasinnet tillbaka när man är med dem små liven:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0