Hej Hej Sommar!!:)

Ihelgen var jag i Kiruna på festivalen men jag tycker att ju äldre jag blir ju mer känner jag mig som tant agda 70+++ haha. Men jag lät ingen stoppa mig ihelgen utan jag rockade loss till The Ark som om dem var mina största idoler jag hann gråta, jag hann skrika mig hes, ta ett foto på Ola!!:) Mina vänner såg mest uttråkad ut medans  jag vrålade som en nybliven 15 åring hahah! Vi hann även ta en sväng på ferrum och oj vad svajade där kändes som att man var på en finlandsfärja!!:)

Här nån helg är det vi som tar byssen till pyyn och tar en dans igen.

Imorgon sticker jag till solen. Med mina kompanjoner det ska bli underbart med sol&värme och jag ska plaska i poolen som en liten fisk, plus att vi ska hinna med nattlivet också!;)

Mitt i allt packning och städning ska vi nu och titta på en lägenhet, håll tummarna nu!!!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0