Nattsudderi.

Är verkligen vaken på tok för länge nu, ska kliva upp 05.00 imorgon men jag är inge trött eller jo jag somnar nog när jag lägger huvdet på kudden. I normala fall brukar jag gå och lägga mig vid tio och då är det snäppet försent. Men nu är det ju sommar plus att jag har vilat här på kvällen.

Idag kom min älskade mamma hem och hon var efterlängtad så hon fick en stor kram av mig!:) Så skönt att ha dem hemma, jag är nog en mamma gris trots allt.!:)

Idag fick jag hem H.M katalogen och jissies vad det fanns mycket jag vill ha, har inte hunnit kolla igenom hela men det är många kryss redan. Tror jag ska skicka iväg en beställning som en liten belöning åt mig.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0