Taggad&Laddad.

Äntligen har jag fått besked. Jag ska börja skolan till hösten, jag ska inte plugga på helfart bara tre ämnen men det känns så rätt just nu. Jag har verkligen tagit rätt beslut och det här är bara en början på min nya färd bara en hållplats. Jag känner sånt sug att för att  börja studera, men ändå lite skrämmande tänk att jag sa bort mitt vikariat från Coop?! Det hade jag aldrig trott om mig själv.

Idag är jag ledig och åh vad jag njuter av ledigheten jag har sovit 11 timmar och det var välbehövligt. Sen har jag bara suttit i telefon känns det som har ringt folksam och hört med min reseförsäkring om man får nån ersättning när jag blev sjuk i bulgarien. Jag kände mig som världens snålaste tant som ringde om det haha!

Sen ska jag iväg med mor min på stan, jag måste hitta en 18 års present till Dennis men vad? Är så himla svårt att köpa till killar och när han fyller 18 vill jag ge nått speciellet.

 Lite kul hann vi ha!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0