Tankeställare.!

Min resa i Bulgarien blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Dem första dagarna var jätte kul, vi solade och badade och strossa runt på stan där drack nån drink också!:). Men sen blev jag sjuk på fredagkväll jag fick hjärtklappningar.

 Så jag  var tvungen att åka in med ambulans på sjukhuset iu Bulgarien  och jag hade en puls på 223 när jag kom in, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Dem fick ner min puls på fredag natt redan men jag var tvungen att ligga kvar till måndag förmiddag. Allt gick ju bra men rädslan att ligga där ensam och bara kunna prata engelska med läkarna var inget roligt. David, Bella och Stefan fick bara hälsa på mig 1 timme om dagen.

Det hade inget att göra med att jag var utomlands eller att jag hade druckit några drinkar utan sånt händer och jag har varit med om det förut men det är aldrig kul med sånt.

Men jag har verkligen fått mig en tankeställare. Jag skäms nästan hur gnällig jag har varit förut över att jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv och sånt där tjaffs.. Man ska  leva här och nu istället och vara nöjd över det man har'!:)

Jag är verkligen så lyckligt lottad över att jag har så fina föräldrar, världens bästa pojkvän, underbara vänner!!!:)

Nu lär det nog dröja innan jag far på en resa igen.

Men nu mår jag hur bra som helst och lever som vanligt.


Kommentarer
Postat av: jessie

hoja.. vad obehagligt. tur att de gick bra iaf..

2010-07-26 @ 16:48:06
URL: http://jizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0