7 dar..

Sen smäller det. Då gå jag på semester och jag längtar nog förbannat mycket till det. Håller på att leta utlandsresor så mina ögon är fyrkantiga haha.

Jag har en liten oroande känsla i min kropp och det är att jag håller på att bli sjuk känns det som, min hals gör så ont. Vill helst inte bli sjuk ihelgen eftersom jag jobbar så trist man förlorar så mycket pengar.

Jag är ju gräsänka till på söndag så imorgon ska min lillebror sova här ska bli så roligt!!:) Han har väntat på att få sova hos mig säkert i ett halvår men det har alltid krockat.

Nu ska jag hoppa i duschen.

Kommentarer
Postat av: Becca,

Stör du dig på alla dessa mail från facebook?

2010-06-17 @ 13:51:20
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0