Död dödast.

Ungefär så känner mig just nu. Jag vill bara krypa ner under täcket och sova ett tag känner mig helt slut och det enda som snurrar i skallen är sängen och sova!!!

Nu har jag varit tvungen att kliva upp extra tidigt för jag ska iväg med farmor vi ska och köpa nått, egentligen har jag ingen lust men vad gör man inte för farmor?!

Helgen gick i en rasande fart och vi hann med att dricka vin lite för mycket vin för min endel och det fick jag bakläxa på söndag morgon och jag ska aldrig dricka så mycket vin nå mer max ett till två glas räcker!!:) Vi hann göra krogen och jaa vad säger man?!! jag hann vara kung  i baren jag har än inte vågat kollat mitt kontoutdrag!! Men i det stora hela så var det kul, men nu har jag partajat för några helger så det räcker och blir över.

Nu måste jag far innan hon efterlyser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0