Sommarplaner!!

Jag har så många planer i sommar att jag inte vet hur jag ska hinna med allt?!! Jag måste lägga upp en plan för det är endast två veckor kvar tills semester och  det ska firas midsommar och allt möjligt ihihihi!!!:)

Det är några planer jag har som ska genomföras men jag vet inte hur/när/var????!!! Men det kommer väl i sista sekund som vanligt. Det enda jag vet är att jag ska utomlands!!:) Sen vill jag fara på Liseberg eller Gröna lund och åka karuseller jag älskar det, är det bara jag som får en kick av det?:)


      Gissa om man längtar tillbaka?!!:) 

Kommentarer
Postat av: pernilla

vi längtar nog alla 4 tillbaka till spanien....jag ska flytta till parkgatan 36A

2010-06-17 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0