Fredag!:)

Äntligen är det helg igen tycker veckorna bara  springer förbi en snart sommar!:) 

Jobbar hela helgen igen, men dock inte så långa skift skönt, imorgon har vi även personalfest med coop gänget så det blir skojj:) Även om jag måste ha i bakhuvudet att jag jobbar på söndag men kul och se alla utanför jobbet också:)

I veckan var jag och Ronny men en skidtur och hatr ni sett Reine och Mimmi i fjällen så kan ni ju tänka er hur det såg ut haha, vi var som ett gift gammalt par där vi satt med vårat fika i backen och fryste haha det är då Karlssons alltid!:)

Igår började vi och kolla på en resa igen!;) Jag vill åka iväg nu!!

Nu kallar jobbet.

 Tänk och få ligga sådär igen?:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Karlsson när åker vi tillbaka;) Jag å marie VILL TILLBAKA

2010-04-06 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0