Jag saknar mycket....

Jag saknar solen&värmen.
Jag saknar glädjen jag fick där.
Jag saknar skrattet.
Jag saknar ALLT.

jag blir så arg på mig själv...
jag sitter och deppar att jag är för gammal men är jag gammal? NEJ!!
jag deppar att det inte finns nått att göra och jag har inte ens tagit upp telefonen för att ringa en vän ändå sitter jag här hemma ensam och tycker så förbannat synd om mig själv det är ju så man får skämmas för sig själv.

Men ibland behöver man få vara ensam och fundera för sig själv, man får inte glömma bort sig själv.

Ha en trevlig kväll!!



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag saknar också! :)

Du? hur jobbar du i veckan? jag har eftermiddag och tänkte att jag skulle hinna upp på dundret en sväng nån dag innan jobbet, men jag kan höra av mig så ser jag om du nappar! :) kram

2010-03-14 @ 18:08:33
Postat av: Anonym

Det låter kanonon. Jag jobbar eftermiddag nästan hela veckan så det passar perfekt!:)

2010-03-15 @ 09:56:30
URL: http://j3nnnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0