Underbart.

Min solsemester blev överförväntan galet kul. Ni kan tänka er fyra tjejer på solsemester i Cran Canaria behöver jag säga mer?

Det har verkligen varit en bra för själen semester och som vi har skrattat ja herregud man har legat dubbelvikt många gånger och ni kan ju tänka er när jag är med och med min engelska åh herregud men dem har fått skratta åt mig.:)

 Vi har varit på vattenparken man kände sig som ett barn på julafton vi har åkt rutschkanor (stava?), en hel dag, vi sparng som småbarn där och ögonen lyste hahha!

Barrundorna var ju som ett endaste happy hour och dansat har vi gjort:) Det har varit helt wild and crayz man har sprungir från bar till bar gissa om man trivts?;)
 
Solen har varit på våran sida nästan hela tiden, vissa dagar blåste det men vi är inte dem som är dem. Klockan nio har vi klivit upp och sprungit bakom gardinerna för att kolla om solen är framme, fort på med bikni och sen  ut och  pressat!:)

Och gissa vem som hade fjärilar i magen igår när jag kom hem och skulle träffa David? JAAAG!! Det är första gången vi är ifrån varandra så länge och vi har varit tillsammans i snart 6 år jag studsa upp i famnen på han, man var som nykär igen så det vart många pussar!;)

Det var en helt underbar resa som tog slut för fort, men snart far jag iväg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0