Vi hade iallafall tur med vädret!

Igår kan man sammanfatta min dag i 210 blås hela dagen.  Jag klev upp 05.00 gjorde mig iordning for på jobbet jobbade till klockan 12.00. Järnet till mamma byta om snabbt och se till att barnen vara startklara jag hade lovat dem  att vi skulle åka på dundret och eftersom jag inte har åkt på sex år!!! Så ville jag att Dennis skulle följa med som hjälpreda så det var Jag, Dennis, Miranda och Linus som for på dundret och åkt och det var så jävla kul och jag fattar inte varför jag slutade med sånt?!!

 MEN nu till saken när vi är påväg hem och har lastat in skidorna och barnen är på plats så säger Dennis men Jenny inte kan du köra du har ju punka på däcket!!!! Jag trodde jag skulle bli galen så det vara bara att ringa mamma och säga att dem måste komma och hämta oss, så där satt vi med skidor över hela bilen, ungar som gnällde och rutorna som var immade och en efter en bil lämnde parkeringen jag ville bara gråta, då kändes det som i filmen vi hade iallafall tur med vädret.  

Efter att allt det var fixat med att byta däcke och diverse så hem snabbt och byta om och vidare till pappa där jag skulle vara barnvakt till Pontus vi for på diverse äventyr.

Sen när jag väl var hemma och pusta ut så gick jag igenom mejlen och vad ser jag då? Erbjudande om lgh på 2 plats men jag har ju inte sett det eftersom jag varit utomlands så nu är jag ute ur kö!!!! Tror ni jag blev nå galen?!!! Jag trodde jag skulle börja grina och var påväg och hämta snaran!!

Nu ska jag på jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0