Friday night.

Sitter hos mor min och väntar på middag grillat ska det bli så gott. Sen är det raka spåret hem för jag ska få fin besök av Erika, jag har köpt ost och kex som vi kan knappra på mums.!:)

Var lite sugen på att gå ut idag men jag skippade det eftersom det är nog bara studenter ute nu och det känns inte så kul, känns mer som att det är deras tid.

Igår var vi i Luleå med några från jobbet, vi sprang på stan och shoppade lite och strosa omkring för att sedan springa vårruset. Och kul var det, man blir taggad av bara stämningen!:) Jag har lite lust att springa tjejmilen i stockholm hade varit kul och man har hela sommaren på sig att träna!:)

Nu ska jag äta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0