NERVÖS!!!

Ja är så nervs för ikväll hoff! Men allt kommer att gå bra bara man kommer dit så är det lugnt, värre är det för Ronny som kanske måste gå upp och hålla ett tal och jag blir bara nervösare när jag tänker på det iiiihh!!!

Vi ska nämligen gå på näringslivsgalan ikväll och jag följer med som Ronnys stöd men vette fan om jag är så mycket till stöd?! haha! Tycker det är mest han som får stötta mig. Men vi ska iallafall ha jätte kul och trevligt och snygga ska vi vara!;) Och allt kommer att gå jätte bra för Ronny, jag ska ju inte göra nått utan bara le och vara glad.

Jag ska ta med mig kameran så jag kan fota en massa bilder.

Det här blir spännande.

Men först jobba nån timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0