Uppe med tuppen.

Som vanligt när man har planerat att sova länge på sin lediga dag, så vaknar man före fan själv och hur mycket man än ligger och pressar i sängen att man ska somna om så går det inte. Så här sitter jag nu en lördagsmorgon.

Igår var vi till Kiruna på studie besök med coopisarna, vi skulle till coop i Kiruna  och kika läget hur dem har det, vi fick gå en luten rundvandring plus att vi hann med en liten shoppingrunda. Vi gjorde allt likadant som jag gör när jag är med mina kompisar fast nu fick jag en betald dag och det klagas inte!:) Lättförtjänta pengar!

Och jag köpte ett jätte gott te och det är inget marknadstjaffs som aldriga smakar utan det här är äkta vara POLKAGRIS te gissa om lyckan är gjord?:P  Så nu ska jag pippla polkagris te hela helgen eftersom min hals gör ont.

Sen senare idag ska jag på bio med småsyskonen mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0