Vinkväll!!!=)

Lördags var verkligen vädret på topp och jag var tvungen att nypa mig i armen och se om det var sant kunde det verkligen vara så varmt?=) ooh det är så härligt med värme så vi firade det med att äta en mjukglass och oj vad gott det var!:)

Sen senare på kvällen for jag på vinkväll & spelkväll jag har skrattat så magen har vikt sig. Och ingen krog blev det heller och skönt var det. Inga pengar slösade, ingen ångest, ingen baksmälla. En rolig kväll med goa vänner istället mycket bättre!:)

Nu ska jag iväg på ett sånt här monster pass 9.30-20.00 jag har ångest men det är bara att bita ihop och tänka pengar och imorgon jobbar jag fem timmar så jag ska inte klaga!

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0