Äntligen fredag.

Idag ska jag äntligen jobba har inte jobbat på 8 dar och gissa om jag är rastlös?! Oh ja, även fast jag går i skolan så är det ju inte direkt super stressigt. Men nästa vecka jobbar jag ännu mer, få se hur det går då med skolan men man får väl lära sig och prioritera just nu tillbringar jag mycket tid framför datorn dåligt.

Igår på Nk fick vi göra ett labb test vi skulle kolla vårat blodtryck och plus och vet ni vad jag hade i puls?! Jag hade 40 i puls och det är väldigt lågt läraren såg chockad ut och det gjorde jag också.

Hann ta en Promenad/springtur med Ronny igår vi gick först en sträcka sen gick vi halva sträckan tillbaka och sprang resten gissa om jag var stolt? Jag orkade två backar och hade nästan spyan i halsen men jag skulle klara det, och det gjorde jag.!:) Synd att det börjar bli så kallt ute nu men nån sträcka till ska vi väl hinna med inannan snön kommer!

Nu blir det gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0