"Dummare än tåget"

Jag måste verkligen vara det. Jag har ett grammatik test imorgon och på fredag har jag ett stort nk prov och vad har jag gjort då? Jo jag tagit på mig jobb ikväll och imorgon hur dum får jag vara?!?! Så jag måste pysk plugga mellan håltimmarna och sen får jag plugga när jag kommer hemma 22.30. Men varför gör jag så här!?

Jag är jätte glad att jag får jobba verkligen. Men jag kanske inte kan ta på mig jobba dagarna innan provet. Jaja, man lär väl sig av sina misstag nångång. Jag ska kicka ass på provet så är det bara.!!

Var igår med Ronny och gick/ sprang lite upp för Liikvaara backen jag är grymt stolt över mig själv att jag orkade springa en liten bit!:) Sen körde vi lite intervaller plus små joggade till bilen. Det var riktigt kul och jag längtar till nästa gång!:)

Fick även ett super gott The av han från Nk!:)

Sitter och slurprar i mig det nu mums!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0