Helgen.

I lördags var det full rulle hela dagen, vakande vi tolv och vi bestämde oss för att fara och fika frukost på vetehatten väldigt gott och mysigt. Man måste passa på att göra sånt när man är ledig lite vardagslyx. Sen hem och snabb städa lägenheten eftersom jag jobbar hela den här veckan och då ids jag inte städa då.

Sen for vi hem till svärmor och käka kräftor och drack nått glas vin, sen hade jag lyckats övertala Bella att vi skulle gå ut. Sagt och gjort jag for hem till henne vi drack lite vin och tog nån shott och sen for vi vidare till krogen där vi svängde på våra lurviga hela kvällen!:)

Igår vaknade jag upp utan baksmälla och det har jag att tacka min resorb för thanks good för den!:) For sen på kvällen på födelsedagsfika hos Emma mycket gott fika och vi hade en hel del att surra om!:)

Idag är det skola och sen jobb!

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0