Klump i magen.

Har sån klump i magen att jag knappt kunde sova igår. Och det beror ju såklart på skolan jag har missat två dagar och jag känner hur mycket jag ligger efter redan. Och råga på allt så är jag ännu sjuk och jag tycker bara att det går åt det sämre hållet:/. Idag har jag hemma och kurera mig och hoppas att jag kan jobba imorgon och på söndag.

Idag ska jag försöka göra bort lite arbeten iallafall, jag måste verkligen sätta mig ner med matten och verkligen försöka klara det hela. Men igår kändes det som att jag ger upp, jag skiter i allt! Men sen såg jag en film på facebook där en kompis hade blivit taggad när dem hade nollning och då kom jag på varför jag gör det här!!=)

Ska snart se två kärleksfilmer me love!

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0