Torsdag.

Imorgon är det mycket som händer jag ska lämna in min uppsats på engelska där jag har skrivt om mitt hjärtfel, sen har jag matte prov och slutligen så fyller jag år imorgon och jag ska ha kalas eller vad man nu säger. Så idag går jag på 110 varav jag har just skrivit klart min uppsats sen måste bara David hjälpa mig och se så allt är rätt, och jag måste tok plugga matte.

Jag trodde aldrig att det skulle vara sånt här tempo och jag läser bara tre kurser?! På gymnasiet gick man ju ett  helt program och man hade prov och inlämningsuppgifter och då var man inte så där jätte seriös i klassrummet plus att jag hann jobba extra på konsum. Nu är jag super seriös på lektionerna hänger med från början till slut jobbar inte så mycket och ändå har jag hur mycket som helst att göra.

Mina ögon svider och helst av allt skulle jag baar vilja gå och sova men jag måste på lektion...! Sen ska Adam komma och hjälpa mig med matten. Jag är glad att jag får hjälp!:) Sen hade jag viljat hinna ut på en promenad och rensa skallen, hade varit välbehövligt.

Valet i söndags. Jag är spyless att logga in på aftonbladet, facebook o.s.v och läsa om valkaoset där det står si och så. Man får faktiskt rösta på vem man vill det är ett fritt land.

nu lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0