Ingen aning!!

 Känns som att jag bara gå och väntar på nått? Men vad? Allt är så komplicerat eller så är det bara jag som krånglar till det?

Jag vet inte om jag ska plugga till hösten eller om jag ska jobba eller fara ut och resa. Jag vill ju verkligen fara och resa och vara borta 1 eller 2 månader men samtidigt så känns som att man borde börja plugga också men jag har inte direkt nån motivation till det.

Varför kan ingen bara säga så här ska du göra!! Jag önskar att man skulle kunna våga lite meeer.

Sen får man höra heela tiden" åh du är så tråkig" " lev livet" . Jag vill inte springa på krogen varje helg och låtsas som att jag mår så himla bra'!!!

En sak är säkert och det är att kärleken suuger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0