Klapp på axeln.

Nu är påsken ÄNTLIGEN över tack och lov för det. Den här påsken har varit riktig tråkig eller hela förra veckan var tråkig. Har bara jobbat och jobbat, men det är ju kul. Men ingen att vara social med alls eller ja hade ju två fika gäster det är allt på en hel vecka!! Första gången jag har känt mig så ensam, men jag har då fått rensa hjärnan och det behövdes.

Idag är jag ledig och gode vad skönt det är och få sova länge och bara ligga i sängen och känna lugnet, har ätit världens goaste frukost plättar med sylt och glass ack så onyttigt men så himla gott ibland får man unna sig :)

Fick ett jätte roligt besked imorse och det är att vi får bonus från jobbet och jag hade tippat på en fem hundring men det blev tusenlappar jag har skuttat av glädje här hemma!!! :) Så det var verkligen en klapp på axeln thanks coop!!

Nu ska jag göra mig iordning och möta solen så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0