Work work!!

Jobbar hela påskhelgen men jag klagar inte och inte börsen heller ;) Jag har ändå inget vettigt att göra så då kan jag lika gärna vara på coop vilket liv jag har? Men alla är bortresta / jobbar ändå och jag är bara vikarie så då får man såna skift men inte mig emot påsken brukar vara kul och jobba ( intalar mig själv).

Den här veckan har varit en rikigt skit vecka allt har bara varit elände och jag har varit låg. Jag hatar när jag får såna spök tankar. Men allt tar tid...!!  Jag vet det men är det verkligen meningen att man ska må såhär?
Jag vill vara den där glada Jenny som jag vet att jag är innerst inne. Jag måste bara hitta henne igen men det går framåt iallafall tror jag?

Nu ska jag inte deppa utan ska titta lite Skilda Världar sen sova.

Ha en glad påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0