Kluven!!

Igår fick jag ett väldigt roligt besked så roligt att jag hoppa i soffan och skrek och nästan att det föll en tår från mitt öga JAG KOM IN PÅ SKOLA!! Vet ni vilken lättnad det är? Jag kan också och det är sån jävla lycka!!

Men nu när jag väl har kommit in då börjar jag tveka, hur dum får man vara? När jag kommer in på det jag verkligen vill plugga och allla säger ÅK OCH PLUGGA. Nä då blir jag osäker varför är det så? Varför kan man aldrig vara nöjd?

Jag vet inte alls hur jag ska göra, jag har ju varit ganska så mycket sjuk i sommar och till höst väntar en hjärtoperation för mig så det känns som att jag kanske borde låta hälsan gå i första hand? Och börja plugga till våren istället allt lutar mot att det blir så. Men än är inte sista kortet lagt.


Nu ska jag på kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0