Dax att tänka!

Nu är det verkligen dax att börja tänka om här i livet. Nu är det slut stressat för min del, och jag ska lära mig att säga NEJ!! Jag ska göra dem sakerna jag vill och orkar.

Ibland lever jag ut lite väl hårt jag kan stressa runt som en galning och vill vara alla till lags heela tiden men i slutändan är det jag själv som blir drabbad. Behöver jag sova till klockan ett så ska jag göra det, behöer kroppen vila en dag så ska jag göra det utan att få dåligt samvete.

Min puls tjorvar och jag måste börja ta det mer seriöst och faktiskt tänka på att jag har en sjukdom och orkar inte lika mycket som andra. Men jag har ju sånt ego men jag ska jobba på det bli bättre på att lyssna på kroppen.

Vi får se hur länge det håller i det här.

Jag ska verkligen försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0