Överkörd.

Helgen i Umeå var lugn och skön men även händelserik då jag fick vara modell åt Lena och jag har nog aldrig varit så nervös som jag var på lördag morgon men jag tror att det gick bra och att dem iallfall fick nån bra bild? =) Har inte fått se bilderna utan får se dem först om två veckor!! Men det var verkligen skit kul och det var lite egoboost att få bli sminkad och håret fixat och sen fotas.

Annars har vi mest tagit det lugnt druckit nått glas vin och bara chillat har hunnit en sväng på stan och shoppat lite kläder och shit vad dem är trevliga på carlings hade nästan kunnat handla upp hela affären för att dem är så trevliga. :P 

Igår kom vi hem och även fast jag inte har kört bil så känner jag mig helt mör i kroppen har sån skallebank och är helt slut var tvungen att tacka nej till jobb idag då det känns som att ett tåg har kört över mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0