Söndag!

Jobbar hela helgen 10-20 båda dagarna. Men jag ska inte klaga är bara kul att jag får jobba speciellet när man inte har nått schema att gå efter.

Jag är glad att jag fattade rätt beslut angåend thailands resan, jag har fått bokad tid till min läkare i Umeå om en vecka så nu ska vi se vad problemet är med mig. Så jag kommer åka två gånger till Umeå på en vecka först sön-tis och sen tors-sön men skönt att komma bort.

Var i Luleå förra helgen med karlsson där jag verkligen gick all in med shopping och ack så kul det är att handla kläder till sig själv har inte handlat på flera månader så det behövdes. Självklart blev det lite fest också :)

Nu frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0