Godmorgon.

Har just ringt till Umeå och prata med dem så hon skulle informera min läkare så får han bedöma. Men å andra sidan kan dem lika gärna glömma lappen dem ska ge åt han det har jag varit med om förr. Men nu är det bara att hålla tummarna. Så att jag kanske vågar på mig en utomlands resa i Februari det hade varit guld. OM nu nån vågar åka med vill säga? haha! Men min reskompis hade rätt inställning bra. Jag vägrar uppoffra saker i mitt liv bara för att jag har problem med hjärtat och det mottot gå jag efter. Jag vill och ska kunna leva som en normal människa. Sitter och slurpar i mig the med tänt ljus myspys. Är ledig nu i tre dagar så himla skönt och inget är inplanerat skönt. :) Julen ska bort från lägenheten iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0