Helgen.

Fredagkväll drack jag och Ronny ett glas vi och åt thai mat sen kolla vi på så ska det låta och Ronny gnällde i 1 timme om att vi var som ett gift medelålders par haha! Sen var det bara att hoppa i säng uppstigning 05.00 för lite work på coop i vanlig ordning, slutade vid tre for hem och la mig på sovan och vilade 1 timme.

Kännde mig inte alls sugen för att gå ut men jag gjorde mig iordning och for till Pontus där vi drack lite vin och spela lite spel och jag har sån jävla otur i spel nuförtiden blir så arg haha. Sen upp på Harrys och jag&Ronny har dansat från det att vi kom till det att vi gick hem en riktigt lyckad krogkväll för engångs skull.

Det var vekligen en lyckad kväll, och nu till helgen är jag äntligen ledig och det ska bli så skönt tror jag har varit ledig tre helger sen i Februari så nu ska jag vara ledig. Men det är ju som svårt att säga nej...


ska strax fara och fika på alla tiders mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0