Jag vet inte?

Jag har sån där obehaglig klump i magen, jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Usch hatar att ha så!

Idag är det sista dagen att söka in till skola till våren? Och jag vet inte hur jag ska göra? Jag har ju alltid nån slags plan men sen backar jag alltid ut och väljer trygga Coop framför allt annat. Jag vill ju plugga, det vet jag men jag vet f-n inte till vad, jag är helt vilse när det gäller det. Sen vill jag verkligen ut och resa vill åka och vara borta Jan,feb men det gäller ju att få med sig nån? Vilket inte är det lättaste. Önskar man kunde vara lite mer spontan och bara fara ut i världen.

Och den här åldern ibland känner jag mig inte alls gammal jag menar 23 år är ingen ålder men sen när man tänker på skola då känns det som att det är försent? Konstig det där hur man tänker? Det är som att man blir pyskiskt stressad över det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0