Morgonstund!

Har vaknat ruggigt tidigt idag, innan kl 7 slog jag upp mina ögon och var fast besluten att inte somna om! Försöker få en jämn sömn så att jag orkar mer med dagarna, plus att jag ska jobba lite extra nu i dagarna och då vill jag vara fit for fight, jaa jag ska ju egentligen inte jobba mer än mina timmar men snål tarmen tog i haha!

Har slängt på en ansiktsmask och ätit goo frukost så här i mörkret och det är ju mys om nått. Skönt att vara vaken och sitta och fundera om livet och allt det där.

Klickade hem en vinterjacka igårkväll så nu hoppas jag bara att den sitter som ett smäck, sen är jag redo för vintern och oj vad jag ska åka skidor i vinter är riktigt pepp på vinter nu tror det kommer att bli en väldigt bra vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0