Avsked...

Finns inget tråkigare och ta avsked av en vän. Och jag som är så himla blödig jag gråter ju till allt till och med om Sverige tar guld i os haha. Så ni kan ju tänka hur det var i söndags när vi stod på tågstation och sa Hejdå, det var så hemskt och det gjorde så ont i mig. Men jag är väldigt glad och stolt att han vågade ta steget och fara iväg :)

Helgen då jag har haft sjuuukt kul har dansat,druckit vin,skrattat,gråtit och bara haft kul hela helgen, men nu kastar jag in handduken för kroglivet för ett tag iaf.

 Nu måste jag verkligen börja packa,rensa och flytta ska vara ute snart och ja det enda jag har gjort är kläderna. Tycker det är så tråkigt, så tråkigt men imorgon måste jag göra ett ryck.

LOVE.

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0