Kan inte sova...

Puuuh jag börjar jobba om mindre än sex timmar och än har jag inte somnat??! Hatar och jobba förmiddag för hur man än gör så är man ju alltid trött.

I tisdags sa jag äntligen upp min lägenhet och jag flyttar ut redan nu i augusti, känns så skönt och att äntligen få slippa Kullen. Nog för att Kullen har sin charm men det är ju som himla långt till allt och att få besök är ju nästan bara att glömma. Så från och med första september är jag SAMBO!! :) Känns så spännade och roligt att det bara pirrar i kroppen, är så lycklig och glad :)

Sommaren kom och gick lka snabbt som nån sa det var sommar. Men vad hjälper det att klaga det blir ju inte bättre men liiite mera sol hade ju inte skadat. Är verkligen sugen på en sista minuten så bara jag får klartecken från läkarna så då bokar jag en. 

Är ledig nu två helger i rad så nu helg ska jag rensa i mina saker och oj vad jag ska rensa helst hade man slängt allt och köpt nytt men man är ju inte miljonär tyvärr.

Ska göra ett nytt försök och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0