Helt okej!

Helt okej helg, bättre än förra helgen då man var instängd i sin lägenhet pågrund av kylan och bilen startade inte.
 Har hunnit vara ute lite i det fina vädret som helgen har erbjudit var och premiär åkte på dundret igår dock blev det bara ett åk eftersom "jag är en sån pinsam storasyster" numera. Bara och inse att jag inte är den där roliga systern nå mer utan kompisarna går i första hand och allt är pinsamt ;)

Har även premiär åkt med längdskidorna idag, det gick ju rent sagt åt helvete då jag inte orkade inet åka långt och redan i första backen fick jag bröstsmärtor och tappade lite synen plus att luftrören pep som aldrig förr! Men jag ska banne mig prova på och åka i veckan igen för jag ska klara och orka det jag ger inte upp i första taget.

Man blir så mycket gladare när solen äntligen tittar fram och termometern visar behaglig temperatur så jag hoppas att det håller i sig :)

Har varit hos mamma och ätit middag det var mycket gott, mammas mat är ju alltid bäst. Vi hann även gå ut på en liiten promenad med hundarna också så dem fick leka av sig lite, fast ibland undrar jag om hunden är ute och går med mig istället haha!

Nu ska jag förska sova! Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0